jueves, 21 de noviembre de 2013

Fira Solidària 2013



Ja tenim aquí la Fira Solidària!

Aquest any, els alumnes de 5è hem fet uns clauers fantàstics que acompanyaran les claus d'aquells que vulguin ser solidaris amb una petita i bona acció.
Per a fer aquests clauers només es necessita: anelles de clauers, fils "Scooby-Doo" i botons de mil colors. Aquí teniu una mostra:



Portem a terme la Fira Solidària per recaptar diners per Tanzània. Us invitem a tots a participar el proper dissabte, 23 de novembre, al pati de la nostra escola.
Us esperem a tots, no ens podeu fallar!

10 comentarios:

  1. El treball dels aristes de 5è A!!!!
    Jo els compraria tots a la fira solidaria del bonic que han quedat.
    MOLTES GRACIES NEUS PER AJUDARNOS!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Els nostres clauers són molt bonics!!!
    Jo també m'els quedaria tots!!!!!

    ResponderEliminar
  3. són tots molt bonics yo me'ls quedaria tots

    ResponderEliminar
  4. A mi m'han agradat molt, són molt bonics!!!
    Jo els vui tots!!

    ResponderEliminar
  5. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  6. Tot per una bona causa !!!!! Ens el vam currar

    ResponderEliminar
  7. Va agradar tant què no va quedar ningún

    ResponderEliminar
  8. M'agraden molt tots . És molt xulo fer-ne.JO EN FARÉ MOLTS MÉS!

    ResponderEliminar